V libereckém depu Zásilkovny zůstávají tisíce balíků, firma klienty odškodní
Do problémů se dostala společnost Zásilkovna v Liberci. V depu ve Volgogradské ulici je uloženo několik tisíc balíků, které firma nemůže doručit příjemcům.
Podle mluvčího Zásilkovny Kamila Chalupy je na vině spor s vlastníkem depa. Zásilkovna mu vypověděla na konci srpna smlouvu. Teď se ale nemůže k uloženým balíkům dostat.
Poškozené klienty už Zásilkovna informovala přes e-mail a pomocí SMS. Všechny balíky, které jsou teď v zavřeném libereckém depu, bude firma refundovat a zákazníky odškodní. Lidé ale musí podle mluvčího Zásilkovny Kamila Chalupy vyplnit příslušné formuláře, které jsou na stránkách firmy.
Všechny nové zásilky teď místo do Liberce míří do depa v Benátkách nad Jizerou. Spor mezi Zásilkovnou a provozovatelem depa v Liberci řeší také policie. Kdy a jestli vůbec se balíky dostanou přímo ke klientům, není podle Chalupy jasné.
Mohlo by vás zajímat
Nejnovější zprávy
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
125 letadel, 18 hodin, 13 tun. Přečtěte si, jak probíhal americký útok na íránský jaderný program
-
‚Evropu už moc nezajímá, jestli mají v Rusku iPhony, jde o ty velké věci.‘ EU schvaluje 18. balík sankcí
-
Volání po impeachmentu i početná podpora. Američtí politici reagují na útok Trumpa na Írán
-
Pustila jsem se do toho s vlastní vervou a penězi, říká podnikatelka o obnově Kláštera minoritů sv. Jakuba