Prostředí doma bylo „bezpečné“, teď se některým dětem do reality nechce, zmiňuje speciální pedagožka

Podcasty, rozhovory, příběhy Další podcasty, rozhovory a příběhy Žáci druhého stupně nastupují po distanční výuce do škol.

Děti strávily u svých počítačů v rámci distanční výuky v důvěrném prostředí dětských pokojů dlouhé měsíce. Nakolik se dlouhodobá izolace podepsala na dětech i na jejich rodičích, jak probíhá postupný návrat dětí do škol, s jakými problémy se potýkají zejména prvňáci, nebo studenti prvních ročníků středních a učňovských škol, nejen to probrala Iveta Kalátová se speciální pedagožkou Janou Hlavovou.

Jana Hlavová

Co všechno je náplní Pedagogicko-psychologické poradny v Liberci? Jak často vyhledávají poradnu rodiče? Jak je to s odkladem nástupu ke školní docházce? Jaký byl pro „letošní“ prvňáky rok, kdy místo ve škole byly většinou doma? Proč se některým dětem „nechce“ zpátky do školy? Poslechněte si rozhovor.

Spustit audio

Související