Magistrát města Liberce má nové prostory

24. září 2010

V Liberci začne zítra stěhování úředníků z radnice do nově zrekonstruované budovy Nového magistrátu v bývalé knihovně. Její přestavba v moderní bezbariérový úřad s klimatizací přišla Liberec na 330 milionů korun, což je o 55 milionů více, než se původně plánovalo. Město bude nové sídlo úředníků splácet 16 let.

Postupně se má do objektu v těsném sousedství s historickou radnicí přestěhovat 140 ze 345 zaměstnanců. Jako první se přesunou úředníci správního odboru a evidence obyvatel. Přepážky pasů, občanských průkazů a evidence obyvatel najdou od pondělí liberečané ve vstupní hale nového objektu, která má tvar trojúhelníku lemovaného 21 přepážkami. V budoucnu si tady budou moci lidé vyřídit i například řidičské průkazy, daně a poplatky nebo živnostenské listy.

autor: Martina Hejduková
Spustit audio